Alla inlägg den 23 januari 2011

Av ranbergens - 23 januari 2011 13:07

God söndag!
I dag har vi sovit länge.
Det har varit en  intensiv väcka och helg.
Magda har haft "slutspurten" på sitt projektarbete så det har varit en hel del
"rep" för henne och vi har väntat in henne vissa kvällar.
I fredags åkte vi hem när jobbet var slut, och då kom min pudelkusin och faster Henny
hem till oss.
Jag , Dina och Hannes stannade hemma medan övriga fam åkte till Sala slivergruva för att titta 
på "Askungen - en vuxensaga". Det var magda och 3 till av hennes klasskompisar som spelade
upp sitt slutprojekt.
Allt gick bra för henne, trots att hon stukade foten och när de skulle spela sin sista föreställning i går
hade hon riktigt ont. Allt gick dock bra och som hon sa: - Vad gör man inte för konsten.
I dag ska vi ta det lugnt och jag tänker ligga i soffan och se till att Magda ligget på soffan med foten
högt och vilar så att hon i morgon är i full gång igen. Då är det nämligen full fart på repetitionerna av
de slutuppsättningarna som återstår nu på vårterminen i teater och musikal.
Jag ska försökt att "peppa" min "skådespelerska och göra allt jag kan.
Just nu är det skidor på tv. Hela fam sitter och tittar på sprint innan vi sätter igång med olika aktiviteter.
Husse och Hannes ska till farmor. Matte ska fixa här hemma och har lovat Hannes att fixa matsäck till
honom då han ska börja ny praktik i morgon.
Ja, nu ska jag fortsätta med mina aktiviteter och hjälpa till här hemma.
Må så grankott på er alla.
Er Gutta
 
PS. Matte och husse hälsar och tackar för senast. De har berättat om
hur fina och mysina mina syskonvalpar är. Jag har dock talat om för dem
att jag inte känner mig mogen för att ta hand om en liten valp ännu.
Det har sanorligt ordnat sig med mitt arbete så jag fortsätter på samma jobb i 1 år till.
Slickar till er alla från Gutta      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards