Alla inlägg den 5 december 2010

Av ranbergens - 5 december 2010 11:45

Hej på er!
Ja, då är det lördag igen och jag har hållt på hela dagen och jobbat.
Vi vaknade och sofftade till naturmorgon. De pratade om mörkräddsla.
Jag är ju inte mörkrädd men det är ädå mysigt att ligga och lyssna på
lördagmorgonen. Det hör liksom till.
Sedan städade vi en stund innan jag, husse och Hannes "drog" till farmor
för att fixa ved. Det behövs nu i kylan.
När vi kom hem hade matte fixat middag som inte satt helt fel. 
Det fanns 2 saker att välja på. Jag fick ett tredje alternativ, torrfoder.
Övriga fick antingen köttfärssås och pasta eller rostbiff.
Matte var dock så hygglig att jag fick smaka lite (mycket lite) kötttfärssås.
Det var gott, så gott att jag fick hicka.
Ja, nu är alla friska här hemma igen och livet går vidare i en falig hastighet
mot jul.
Jag har jobbat torsdag och fredag, och i går hämtade vi upp matte när vi slutat.
Efter en del ärenden så åkte vi till Magdas skola, för att följa henne på utvecklingssamtal.
Jag hade en del som jag hade tänkt ta upp, men döm av min förvåning när jag inte fick följa med.
Efteråt så visade det att Magdas mentor är en tax älskare, som föreslagit att de skulle
smugglat in mig på skolan, men å andra sidan hade det nog blivit mer hundprat och hundmys
än samtal om skolan.
Det börjar att närma sig "slutet" av Magdas gymnasieutb. och det var mycket prat om slutprojekten.
Min Magda är ju bara bäst och hon ska både spela teater och musikal, och jag hoppas att jag får
följa med och får se på någon av uppsättningarna, i synnerhet när hon ar en av de ledande rollerna i
musikalen. Magda du är bara bäst! Jag älskar dig, du ska få en stor slick av mig.
Nu ska jag lägga mig och mysa i min fotölj.
Må så grankott på er.
Er Gutta     

_______________________________________________________________




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards