Alla inlägg den 27 maj 2010

Av ranbergens - 27 maj 2010 15:17

Sitter och deppar framför datorn.
Husse har åkt till stugan och jag är kvar hemma.
Han ska på kurs och då får inte jag följa med, så nu är jag
kvar hemma med matte, Magda och Hannes.
Matte har åkt på en redig förkylning, så istället för att
flörta med mina favorit tikat i Överboda så får jag vara hemma
som sjukvårdande hund och värmedyna åt matte.
Livet är hårt ibland.
Jag var ledig i går och softade med Hannes, som nu är
ledig för sommaren, men idag jobbade jag så att jag inte
skulle tappa stinget. Vi var inne på kontoret och tur var det
för det regnade ganska regält.
I kväll har jag bestämt att jag ska sova i mattes säng till ljudet
av första delfinalen i melodifestivalen. Kommer att sova gott.
I går kväll passare jag på att hälsa våra nya grannar välkomna.
Jag skötte mig exenplariskt om jag får säga det själv.
De tyckte att jag var en söt trevlig hund.
Nu ska jag ta Hannes i "hampan" och gå ut på min kvällsrunda.
Må så grankott på er.
Er Gutta 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Besöksstatistik

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards